7 Ekim 2009 Çarşamba

Sonbaharda Balık Olmak...



Sobahar ve kurumuş dallar… Bu birliktelik basit ama çok keyif verici bir çalışma yapmamı sağladı. Balık mevsiminin başladığı şu günlerde aklıma gelen ilk şeydi bu! Kurumuş dalları maket bıçağı ile yonttuktan sonra balık kılçığı formunu anımsatan küçük kılçıklar yaptım.




Daha sonra bunları uzun bir dala sıcak silikon yardımı ile yapıştırdım.







Elimde hazır bulunan bir mumluk ile kombine ettim. Mumluk balığımın kafasını da tamamlamış oldu. Özel akşamlarda yemek masanız da zarif bir görünüm yaratmak için belki iyi bir fikir olabilir.











Bununla birlikte alternatif olarak bir mantar tıpasına bu gövdeyi saplayarak şişeye girmeye çalışan bir balık hissi de yaratabilirsiniz…



Daha dekoratif görünebilir diye bağlantı yerlerini keten iple sardım.



Nasıl mı?




















10 yorum:

  1. balık burcu,sonbahara aşık ve mimar adayı olarak tasarımınıza bayıldım.. tek kalimeyle muhteşem...

    YanıtlaSil
  2. DdM, çok teşekkür ederim..

    Ne mutlu size ki yaratıcılığınızı hayata geçirebileceğiniz bir mesleği yapmak için eğitim alıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  3. harikaasıın sen yaaa sımsıkı sarılıp öpmeek istiyorum seniii kocamaan :)

    YanıtlaSil
  4. jineps, canım arkadaşım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Yaa bu da süper ama...

    YanıtlaSil
  6. Bu balık mumluk benım olmalı :)))
    Eşim zıpkınla balık avı yapıyor. En buyuk hobisi bu...böyle bir şeyi yapmayı başarsam ve masamıza yerlestırsem sanırım benı yere goge sıgdıramaz :)

    Emeklerıne saglık..cok basarılı...

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim...
    :)

    Aslında yapımı oldukça kolay... Biraz ağaç dalı bulduktan sonra boş bir vaktinizde kolayca yapabilirsiniz. Bence denemekte fayda var...

    YanıtlaSil
  8. çok başarılısınız...unutulmuyorsunuz :)

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...