29 Ekim 2009 Perşembe

Prizim Yandı!

Evet efendim, yine-yeni-yeniden bir geri dönüşüm projesi ile sizlerle birlikteyim…





Dün akşam, duvardaki sabit prize takılı olan üçlü çoğaltıcı prizden garip sesler gelmeye başladı. Priz, çat-çıt-pıt-pat diye sakin sakin mırıldanırken; bu sesler kısa sürede, duman efektiyle bir show görünümü almaya başladı. “Anam yanıyoz” nidasıyla bu duruma müdahale etme ihtiyacı hissettim kendimde… Ve sonuç; artık elimde işe yaramayan bir çoklu priz var. İşe yaramaz hale gelen bu çoklu prizin akıbeti hakkında, bir çok insan “o artık çöp” demekten kendini alamaz herhalde. Ama söz konusu ben olunca durum değişiyor tabi… Kolları sıvadım ve işe koyuldum.
İlk iş, bir tornavida yardımı ile prizin içindeki düzeneği sökmekti. Nitekim söktüm de…









Prizin içindeki tüm parçaları çıkardıktan sonra, prizi tekrar vidalarını sıkarak kapadım.



Sırada ki iş prizi boyamaktı… Piyasada pigment boya olarak satılan, su bazlı kırmızı plastik boya ile önce bir kat boyadım ve kurumaya bıraktım. Tamamen kuruduktan sonra fırça izlerini yok etmek için ikinci katıda attım. Boya işlemim tamamlandı.







Bu haliyle çok sade duran prizime biraz hava katmak için belli yerlerini keten iple sardım. Ardından keçeli kalem ile üzerine çeşitli karalamalar yaptım. Ve işimi tamamlamış oldum.











Artık son aşamaya gelmiştim. Yani mumların yerleştirilmesine. Onları da priz yuvalarına yerleştirdim.
İşte sonuç;





20 yorum:

  1. Ben de diyordum ki nerelerde bu methods. Gene güzel bir projeyle cevap verdin bana, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Kırmızı ve siyah her nerde kullanılırsa inanılmaz güzel kılıyor içinde bulunduğu durumu. Tebrikler methodss ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. banuca, ben teşekkür ederim bu güzel yorum için...

    Bu aralar iş yoğunluğu ve kışa hazırlanırken yakalandığım grip beni tarumar etti... O yüzden bir süredir sahnelerden uzak kaldım :))

    YanıtlaSil
  4. DdM, teşekkürler...
    :)

    Bende siyahın asilliğinin, kırmızının sıcaklığı ile şekillendiğini düşünenlerdenim...

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun ,iyileştiğini umarım.
    seni takdir ediyorum,bu yaptığın da çok güzel bir dönüşüm
    ben de atılmış 3lü 4lü elektrik düğmesi yuvalarından birşey yapmıştım bulayım da yayımlayayım bari...

    YanıtlaSil
  6. Nalan öğretmenim, çok teşekkür ederim artık daha iyiyim :)

    Yorumunuz içinde ayrıca teşekkür ederim...
    Sizin yaptığınızı da görmek için merakla bekliyor olacağım.
    ;)

    YanıtlaSil
  7. Acaba yanmış prizden ne olabilir diye koşarak geldim ve şaşkınım. Süpersin methods. Umarım jhayatını sürdürmek için yaptığın iş de, yatatıcılığını gösterebileceğin bir alandadır. Harika bir geridönüşüm olmuş. Bende priz değil de, yanmış kablo çok neye dönüştürsem acaba:D

    YanıtlaSil
  8. krizantem hoşgeldin, sefalar getirdin...

    Yorumun için çok teşekkür ederim...
    Kablo konusunda bende düşünceler içindeyim. Yaparız elbet bir şeyler...
    Ne olursa olsun atmıyoruz :))

    YanıtlaSil
  9. Önce geçmiş olsun; yanmadığınıza çok sevindim :) Şaka bir yana gerçek bir tehlike atlatmışsınız.
    Prizin geldiği son nokyata ise inanamadım.
    İnanamadım sözcüğünü sevmiyor olmamma karşın ikinci kez kullanmakta sakınca görmediğim tek yorum da bu olmayacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. Gülen Tezer Üstün, çok teşekkür ederim bu keyif verici yorumunuz için :)) Beğenmenize sevindim...

    YanıtlaSil
  11. wwwwwwwooooooooooooooowwwwwww
    bu şimdi prizdenmi yapıldı diye şaşkınlıkla birkaçkez baktım resimlere
    fikrine sağlık
    bu arada çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşir sahalara geri dönersiniz:))
    daha geçen hafta yandı priz ve tabi attım ah kafam ah nerdende attım

    YanıtlaSil
  12. çok farklı ve hoş bir tasarım olmuş.
    bakmakla görmek arasındaki farkı özetliyor sanki;)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten birşeye bakmakla birşeyi görmek arasında dağlar kadar fark olabiliyor.
    Ellerine, aklına sağlık.Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  14. sevim, şifa dilekleriniz ve bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    :))
    Artık sahalardayım :))

    YanıtlaSil
  15. biyasimadahagirdim ,çok teşekkür ederim. Beyinde nükseden bir iki kıvılcım, zaman zaman iyi fikirlerin çıkmasına neden oluyor. Sanırım buda onlardan bir oldu :))

    LiLa, çok teşekkür ederim.

    Beğenmenize sevindim...
    :))

    YanıtlaSil
  16. şule, teşekkür ederim, beğenmenize sevindim...
    :)

    YanıtlaSil
  17. Bence sen kırmızı bır mumlugu prize çevirmişsin :))

    Emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Doğa, teşekkür ederim...
    Beğenmenize sevindim.
    :))

    YanıtlaSil
  19. Wow, this is so nice! Cool idea :o))

    YanıtlaSil
  20. Alex Buslovich, thaks for your message :)

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...