20 Ekim 2009 Salı

Kağıdın Işıkla Bütünleştiği Bir Tasarım...

Hayatımızın hemen hemen her alanında kullandığımız kağıt, sanılanın aksine çok işlevli hale gettirilebiliyor aslında. Özellikle ev içi dekorasyonu için küçük hobi çalışmalarında oldukça elverişli bir malzeme. Kırtasiyeler ise size bu muazzam malzemeyi sunan ilk adres olma şerefini yaşıyorlar. Çevrenizdeki matbaalarda bu anlamda sizin için zengin bir kaynak olabiliyor. Yeni alınmış bir televizyonun ambalajı yada çöpün kenarında yığılıp kalmış karton kutular yaratılığınızla bütünleşerek size kendinizi ifade etme şansı verebilir. Bu konuda tamamen özgürsünüz ve kimseye de hesap vermek zorunda değilsiniz. Ha velevki herhangi biri şuurunu kaybedip, suratını buruşturarak  bu konuda size fikir beyan etme terbiyesizliğinde bulundu! Cevabı hazır; ben yaptım oldu, yiyosa sen yap!(Alternatifler üretilebilir tabi)




Nihayetinde amaç üretmek. Belki bir tuvalet kağıdı rulosu, belki de gazete yaprakları size kendinizi anlatma fırsatını verecek en olanaklı malzemedir. Kimbilir...

Bir uygulama ile bunu daha somut bir hale getirme kaygısına kapılarak size iftiharla bir örnek sunuyorum... Tabi bu iftihar, yapmış olmaktan değil paylaşmış olmaktan duyulan bir anatomiye sahip... Fotoğraflara ait alıntılar için buradan buyrun.






















4 yorum:

  1. y bu çalışmada gerçekten çok güzel.... merakla takipediyorum her yaptığını.. tebrikler methodss...

    YanıtlaSil
  2. Artık bu kadarını da yapma, lütfen bunu da bize bırak yazacaktım ki, senin yapmadığını okuyunca pek bir sevindim, yoksa feci kıskanacaktım bir bayan olarak:))) Ama tasarım cidden harika..İzlemeye alındın tarafımdan:)

    YanıtlaSil
  3. DdM, çok teşekkür ederim :))
    Fakat bu çalışma benim yaptığım bir çalışma değil, başka bir yerden görüp beğendiğim bir tasarım. Sadece paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil
  4. krizantem, teşekkür ederim :))

    Bu çalışma aslında yapılamayacak kadar zor değil. Hatta bundan daha etkili işlerde ortaya çıkarılabilir. Bi'ara çoşarsam yapmayı düşünüyorum buna benzer bir şeyler. :))

    İzlemeye alındığım içinde ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...