10 Ekim 2009 Cumartesi

Sineklerin Marifetleri...

Sinekler, yaşarken değil ama ölüyken çok işe yarayabiliyorlarmış... Sineklere dair düşünceler, bir kaç çizgi ve biraz zeka ile "Sinek ufaktır ama mide bulandırır" sözünü tepe takla eden bir hal alabiliyor. Özellikle yaz ayları geldiği zaman, kapalı mekanlarda en azılı cani profiline dönüşen kara sinekler, gezindikleri heryere arkalarında küçük noktacıklar bırakarak, kendilerini daha da tiksindirici bir konuma sokarlar...  İçinizde kara sineklere karşı herhangi bir sempatisi olan var mıdır bilemiyorum ama benim ziyadesiyle midemi kaldıran bir anatomileri var bu varlıkların... Vardı desek daha doğru olur sanırım. Biraz sonra göreceğiniz karikatürlerde ölü bedenleri ile başrol almış olan sinekler, gerçekten sevilesi bir hal almışlar... Kırk yıl düşünsem böyle bir şey yapmak aklıma gelmezdi sanırım. Ya sizin?

İş te karşınızda Protein yüklü karikatürler... :))
























Fotoğraflara ait alıntılar için bu siteyi ziyaret edebilirsiniz...

8 yorum:

  1. Nerden bulursun bilmem ki böyle şeyleri, zaten bütün enteresan şeyler senden çıkıyor, bakalım daha neler göreceğim :))

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç ,
    sitedeki sergi ve fuar haberlerin de çok iyi.
    Çok faydalısın öğretmenim çok.
    Teşekkür ve sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Banuca, bende bunları gunesedogru sayesinde keşfettim. Sağolsun, oda benim sineklerle olan mücademe bir katkıda bulunmak istemiş...
    :)

    YanıtlaSil
  4. Nalan Öğretmenim, çok teşekkür ederim...
    Elimden geldiğince farklı ve sıradan olmayan şeyleri paylaşmaya çalışıyorum ki burada olma nedenimiz biraz anlam kazansın.
    Beğeniyor olmanıza sevindim.
    :)

    Saygı ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. methods bunları sen mi yaptııın ?? ben jansereeyy:)

    YanıtlaSil
  6. jineps, Canım benim hoşgeldin :)) Yok ben yapmadım, yukarıda linki ni verdiğim yerden aldım. Ama çok etkileyici oldukları bir kez daha vurgulamak istiyorum...
    :)

    YanıtlaSil
  7. bir insanın bunu yapabilmesi için iyi mideye,parlak bir zekaya, bolca boş vakte ihtiyacı var.

    YanıtlaSil
  8. Nescafe 3'ü 1 arada modu yani :))
    "mide+zeka+vakit"
    Güzel teşhis...
    :)

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...