19 Eylül 2009 Cumartesi

Küçük Adamlar...


Hemen hemen herkesin mevsimini denk getirdiğinde kolayca ulaşabileceği çok kullanışlı bir malzemedir. Bu aralar mısır koçanlarına takmış durumdayım. Hiçbir maliyeti olmayan bu malzeme ıslatılarak çok daha kullanışlı bir hale getirilebiliyor.


Evvel zaman içinde bir hırdavatçıdan lazım olur diye aldığım telleri nasıl değerlendirebilirim diye düşünürken pazardan aldığım mısırların çöp olarak çıkan koçanlarını bir arada kullanma fikri geldi aklıma. Ve tellere pense yardımı ile şekil vermeye başladım. Telleri eğip bükerek ortalama 15 cm uzunluğunda çöp adamlar yaptım. Kurumuş mısır koçanlarını su ile ıslatarak şekil alabilir hale getirip, telle yaptığım bu insan figürlerini sarmaya başladım.


Ve sonuç;

Çalışma masamda kartvizitlerime ve notlarıma muhafızlık eden küçük adamcıklarım oldu…



6 yorum:

  1. Çok yaratıcı olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Elif, teşekkür ederim...
    :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar az yorum bırakılmış!! ben hayran oldum mısır figürlerine,senin sayfanı ilk kez görüyorum ve sadece bu sayfana bakıp'kim bilir daha neler yapmışsındır' diyorum sessizce..arkasından da 'yürü yürü, sakın durma' diyesim var.
    Ellerine sağlık:o))

    YanıtlaSil
  4. Müge Hanım, bu güzel yorum için teşekkür ederim.

    İzleyenlerin gözünden kaçmış olsa gerek :)))

    YanıtlaSil
  5. ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK KISKANDIĞIM NADİR İNSANLARDANSIN :))

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...