19 Eylül 2009 Cumartesi

Dekoratif Kitap Destekleri Yapın...

İnşaat sektöründe kullanılan gaz beton tuğlaları (markalaşmış adıyla yton-halk dilinde topuk taşı) elbet görmüşsünüzdür. İnşaat malzemeleri satan yerlerde farklı ebatlarda olan ytongların adetini oldukça uygun fiyata alabiliyorsunuz. Ben bir tanesini 3TL’ye aldım mesela.



Malzeme olarak ta oldukça kolay işlenebilen bir yapıya sahip. Sert bir aletle istediğiniz şekilde yontup çok farklı şekiller verebiliyorsunuz. Ben bu işi bir iskarpela yardımı ile yaptım. Ytongu bir testere yardımı ile böldükten sonra iskarpela ile yontmaya başladım. Çok fazla detaya girmeden ilkel bir kafa formu yaptım. Bu sadece 20 dakikamı aldı. Ardından tinerle sulandırdığım selülozik bir boya ile boyadım.








Ve raflarımda kullanabileceğim bir kitap desteğim oldu… Sizde farklı formlar kullanarak ilginç çalışmalar yapabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de dök içini...