19 Eylül 2009 Cumartesi

Kitaplarınızı Bırakın Küçük Adamlar Taşısın...


Nalburdan aldığım teller bitmemiş ve evimde öylece durup yer işgal ediyorlardı. Bir yandan da raflarımdaki kitaplarım dik durmamak için inat ediyorlardı. Bende hem bu tellerden kurtulmak hem de kitaplarımı dimdik ayakları yere basan varlıklar haline getirmek için kolları sıvadım. Telleri büküp, kesip, sararak küçük insan figürleri yaptım ve zaten elimde varolan tahta parçalarından yaptığım kaidelere sabitledim…
Artık kitaplarım dimdik ayakta....

Bu da başka bir alternatif.;

2 yorum:

  1. bayıldım oğlum ben bunlara!!!
    haftasonu bakmışsın ki yok olmuş senin küçük adamlar.
    E bizim kitaplarında bu kahramanlara ihtiyacı var ama di mi?!!!

    YanıtlaSil
  2. Fatoşum ayıpp ediyon, kıvırıveririz sana da iki tel nolcak :)) Yeter ki sen iste...

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...