22 Eylül 2009 Salı

Sadece bir kütük...

Akşam üzeri eve dönüş yolumda, ekmek fırının önüne yığılmış kütüklerin arasındaki bir parça dikkatimi çekti. Form olarak diğerlerinden oldukça farklı keşfedilmeyi bekler bir hali vardı. Fırın sahibinin izni ile aldığım bu kütük parçasını, evinim bir yerlerinde değerlendirmeye karar verdim. Aslında kullanıma o kadar hazırdı ki, onu değerlendirmek için çok fazla bir şey yapmama gerek yoktu.









Belli bölgelerindeki kabukları kazıdıktan sonra matkap yardımı ile alt kısmına iki delik açtım. Hurdacıdan aldığım 25 cm'lik iki adet demir çubuk ve marangoza yaptırdığım bir kaide ile bu işi tamamladım. Demir çubukları önce kaideye monte ettim. Ardından demir çubukların üzerine kütüğü sabitleyip vernikledim.

İşte sonuç;

2 yorum:

  1. bende de bir kütük var onu nasıl değerlendiririm diye hala düşünmekteyim ama daha bir şey bulamadım süper bir dekor olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim...
    :)

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...