4 Ekim 2010 Pazartesi

Dokuz Taş...



Mart 2010’da bir haftalığına Van’a gittim. Orada bulunma nedenimden arta kalan zamanlarda etrafı şöyle bir tanıma faaliyetlerine de giriştim tabiki...  Van Gölü’nün o topraklara sunduğu bereket sanırım tartışılmaz.


O manzara karşısında kendinizi bambaşka bir yerdeymiş gibi hissediyorsunuz. Bol bol fotoğraf çekmenin yanında oraya ait başka hatıralara da sahip olmak adına bulup bulabileceğim en doğal ve anlamlı şeyi yaptığımı düşünüyorum; yani bir poşet taşla İstanbul’a dönmek… Van Gölü’ne ait gerçek bir şeylerse yanınızda götürmek istediğiniz, ne yazık ki çok alternatifiniz yok. Ya kıyısından topladığınız taşlar ya da küçük bir sus şişesine doldurduğunuz Van Gölü suyu. Ben bonkör davranıp ikisini de yapanlardanım… Her ne kadar bu işi yaparken beni görüp, “onları ne yapacaksın?” sorusunu yöneltenlere o an cevap verememiş olsam da ;bu fırsatı kaçırmak istemedim… Gerçekten de İstanbul’a dönene kadar bunlarla ne yapacağıma dair hiçbir fikrim olmadı.

İşin kolayına kaçarak taşlardan basit bir şeyler yapmaya karar verdim.
















Neyse biz asıl işimize dönelim ve işte sonuç;

Soğuk silikonla birbirlerine yapıştırdığım taşları, bir kaidenin üzerine yerleştirerek sanırım güzel bir şey yaptım :D














11 yorum:

  1. döndün mü geriye??
    taşlar harika yazı ayrı harika.ama arada bir böyle damaktan tat verip gitmek olmuyor.
    iyi kal methods,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fotoğraflar. Yurdunu seven bir hanım:)
    Taşlar hoş olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sishyphos, :))
    Döndüm diyebiliriz. Ne yazık ki uzun zamandır blogla ve net faaliyetleri ile ilgilenmeye pek vaktim olmadı. Ümit ediyorum ki bundan sonra buralardayım :D

    Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Nalan öğretmenim, Artık buralarda olacağım. Sizleri ve sohbetlerinizi çok özledim... En kısa zamanda görüşmek üzere :D

    YanıtlaSil
  5. Neduk, Çok teşekkür ederim...
    Selam ve sevgilerimle :D

    YanıtlaSil
  6. ada ve deniz, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  7. Taşların dizilişi enteresan ve hoş olmuş. Van hakkındaki gizemli hikayeleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. özlemiştik yazılarını, hoşgeldin. Çok huzur verici bir çalışma olmuş...

    YanıtlaSil
  9. Sesiber, çok teşekkür ederim... Uzun bir süre sizlerden ve blogumdan ayrı kalmak zorunda kalmıştım. Her defasında artık geri döndüm deyip dönememiştim :)) Sanırım artık döndüm :DDD
    Güzel yorumun için de ayrıca teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...