11 Ekim 2010 Pazartesi

Duvar Kaplama ve Alternatif Bir Çözüm...


Çok uzun yıllardan bu yana; evimin ya da işyerimin en az bir duvarını gazete kağıtları ile kaplayıp üzerine vernik atarak, keyifli bir köşe yaratma hayallerim vardır. Ne yazık ki bu güne kadar bu hayali gerçekleştirecek ne bir fırsatım ne de bir imkanım oldu. Kısacası hayal, hayal olmaktan daha öteye gidemedi. İstanbul’da yaşamaya başlamadan önce birkaç iş için geldiğim bir dönemde, arkadaşlarımla birlikte İstiklal’de ki Leman Kültür’ün kafesine gitmiştik. İlk olarak orada görmüştüm bu uygulamayı. Gerçekten de çok etkileyici görünüyordu. O mekanın “Lemanyak” gibi basılı bir materyali temsil ediyor olması, bu uygulamayı daha da anlamlı kılmış elbette. Tabi benim evimin duvarlarında böyle bir şeyi uygulamak ve bunu daha anlamlı hale getirmek için “evim”, “evde dekor”, “home art” vb. gibi adlar taşıyan bir dergi çıkartma planım yok. O kadar anlamlı olmasa da olur yani… Ben sadece kendimi mutlu etme derdindeyim.


Geçenlerde nette birkaç konuda araştırma yaparken buna benzer birkaç uygulama ile karşılaştım. Çok etkileyici görünmeseler de örnek teşkil etmeleri bakımından önem arz ediyor. Buyurun siz de bakın, bakalım beğenecek misiniz?







 Görsellere ait alıntılar için buradan buyrun...

4 yorum:

  1. şu ara duvarları kaplamayı düşünüyorum ama bunlar işime yaramaz :))
    bana izole edecek birşeyler lazım.Ankara soğudu,yeni evim de oldukça soğuk

    YanıtlaSil
  2. Leman Kültür gibi olmayacaktır elbet, nette bulduğumuz örnekler. Aslında, ilk olarak deneme amaçlı, evin sadece bir sütuna yapabilirsin. Ama nasıl bir vernik ya da benzer bir malzeme kullanacaksın? Leman'daki amcalara mı sorsan :)))

    YanıtlaSil
  3. Nalan öğretmenim, bu uygulama biraz marjinal kalıyor zaten. Cesaret işi desek yeridir hani :))

    Yeni evinizin soğuk olması; "her zaman mı böyle olacak?" diye sormamıza neden oluyor. Yoksa geçici bir durum mu bu? Umarım geçicidir...

    YanıtlaSil
  4. Ayça Karaoğlan, böyle bir uygulamaya cesaret edebilmem için sanırım öncesinde uzman kişi tarafından verilecek bir terapi vs. almam gerekecek. İkna olmam uzun sürebilir
    :))

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...