7 Kasım 2009 Cumartesi

Kitabın Cenazesi...



Kitap kitap olalı daha önce hiç bir şekilde, herhalde bu kadar büyük bir değişimin içinde bulmamıştır kendini... Herkesin evinde gözden çıkardığı bir kitap, dergi yada buna benzer katalog vb. türde yazılı materyaller vardır mutlaka. Bir kitabı bu şekilde değerlendiriyor olmak ne kadar doğru bilemiyorum ama sonuca bakınca insan bunu yapmaktan kendini alamıyor! Sizinde bunu gördükten sonra içinizdeki şeytanın uyanacağına eminim. Çünkü bende izlemeye aldığım bir blogtaki bu paylaşımla karşılaşınca aynı duyguları hissettim... Cinnet geçirircesine kitaplığımdaki kurbanımı aramaya başladım fakat hiçbirine kıyamadım. Tabi bu ilerleyen süreçlerde de kıyamayacağım anlamına gelmiyor. İçimdeki şeytan hala uyanık! Bu ilginç paylaşımı ve yapım aşamalarının ana kayanağını merak edenler için burası en uygun adres... Bakalım sizin yeni kurbanınız hangi kitap olacak?


2 yorum:

  1. çok hoş ama yadırgadım.
    kesinlikle uygulanası ama materyalinin kitap olması nedense böyle absürd bir hal aldırdı bana ki sende değinmişsin bu durumu kurban bulamamakla umarım saman rengi başka bir kurban bulursun :)

    YanıtlaSil
  2. seyrekzamanlar, bu konuda çok haklısınız. Alternatif malzemeler arama endişesine kapıldık artık...

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...