20 Kasım 2009 Cuma

Gitarımız artık evsiz...


Diyelim ki; bir gitarınız var ve bu gitarı koyduğunuz bir de çantası var. Ya da bir arkadaşınızın gitar çantasına zorla sahip oldunuz, geri vermeyeceğinizde artık kesinlik kazandı. Bu çantayı gözden çıkarabilirseniz eğer evinizde/odanızda kitaplarınızın bir kısmını ortadan kaldıracak güzel bir kitaplık yapabilirsiniz.

Nasıl mı?




Bunu duvarınıza monte ederek de farklı bir düzenleme yapabilirsiniz…

Fotoğrafa ait alıntı için burayı ziyaret edebilirsiniz.

4 yorum:

  1. Orijinal oluşu bir yana; şahsen bir gitar kutusunu asla bu şekilde değerlendirmezdim. Maliyet ve kullanışlılık bakımından parlak bir fikir gibi görünmedi bana -aşırı gösterişli. Daha iyi bir fikrim var: Fazla gitar kutularınızı bana gönderin, size en orijinalinden (hem de kullanışlı) raflar yapayım -gitarlar evsiz kalmasın. Olmaz mı?

    YanıtlaSil
  2. Fikirler alternatif çözümlerle daha da güzel ve özel bir noktaya ulaştırılabilir tabi...

    Paylaşmak yeni fikirlerin ortaya çıkması için belki de bir ipucu. Kimine göre orijinal kimine göre sıradan ve gereksiz... Bu, bahsi edilen şeylerin hayatımızda nasıl ve ne kadar anlamlı bir alan kapladığı ile alakalı olsa gerek... İhtiyaçlar doğrultusunda gerçekleştirilen her türlü yaratıya ben alkış gönderirim. Atıl durumda olan her türlü malzemeye yeniden hayat vererek, kullanılabilir hale getirmek yapılabilecek en büyük marifet gösterisi...

    YanıtlaSil
  3. Çok akıllıca bır çalısma daha :)
    Gitar kutum yok ama olan arkadaslara fıkır vermek adına harika :)

    Paylasım ıcın tesekkur ederım :)

    YanıtlaSil
  4. Bu çalışmayı bende çok beğendim... Gerçekten çok akıllıca.
    :)
    Yorumunuz içinde ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...