4 Kasım 2010 Perşembe

Bu da Benim Paletim...

Uzun zamandır nakliye işlerinde kullanılan ahşap paletlerle yapılanları takipteydim. Benim de paletten birşeyler yapma düşüncem herzaman vardı fakat bir türlü hayata geçirme fırsatım olmamıştı. Sonunda engelleri aştım ve zoru başardım :)



Bu iş için öncelikle bir palete sahip olmam gerekiyordu. Oldum... Hani ben gaza geldim ve bir palete ihtiyacım var ya; arasanda bulamazsın... Gerekli olmadığı zamanlarda sürekli bir yerlerde karşımıza çıkar durur. İşimize yarayacağı zamanlarda da arasak bile bulamayız. Ben de böylesi bir mücadeleden sonra kendime bir palet buldum ve işin en zor kısmını başarmış oldum. Sıra bunların altına monte edeceğim tekerlekleri temin etmeye gelmişti. Aslında bu aşama işin en kolay ve zahmetsiz tarafıydı. Bir yapı markete gidip parayı bastırdım ve aldım. Ahşap paleti, evimin dekorasyonuna uygun olacağını düşündüğüm bir renkte boyadım. Siz de renk konusundaki tercihinizi evinizin konseptine uygun bir şekilde yaparsınız. Fakat kullanacağınız boya yağlı boya  olacaksa, öncelikle astar boya ile bir kat atmanızı öneririm. Aksi takdirde ahabı yağlı boya ile kapatmanız oldukça zor olacaktır. Hırdavatçılarda ya da boya malzemeleri satan yerlerde astar boya bulmanız mümkün. 




Boya işlemini tamamladıktan sonra iş, tekerleklerin monte edilmesine geldi. Tekerleklerde dört köşeye vidalarla sabitlendikten sonra işlem tamamlanmış oldu ve salonumdaki yerini aldı. 






İşte sonuç:






11 yorum:

  1. Çok güzel, kullanışlı ve uyumlu olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Ben de çok beğendim ve iyi ki yapmışım diyorum :))

    YanıtlaSil
  3. seri üretime geçmek istersen bir lojistik çalışanı olarak palet temin edebilirim:)))

    YanıtlaSil
  4. :D Teşekkür ederim. Aslında yapılabilir ama yine lojistik konusunda sorun yaşayacağımız için defalarca düşünülmesi gereken bir mevzu bu :)))) Yapmakta sorun yok ama yapılanı sipariş sahiplerine ulaştırmakta ayrı bir iş :D

    YanıtlaSil
  5. çok kullanışlı ve de yaratıcı olmuş,emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok şık olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  8. Palet meselesinin sadece yazıda kalmayacağını biliyordum,tebrikler!!:)) Benim ev için beyazını yapsam diyorum da palet nereden bulunuyor?Satılan birşey değil sanki bu..Bilemedim..:))
    (FULDEN)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Fulden :)

    Ben satın aldım; 13.00 TL'ye hatta :D Ama kargo ve nakliye şirketlerinden temin edilebiliyor. Hatta bir arkadaşımın iddiasına göre BİM alışveriş marketlerinde de bunlar çoğunlukla kullanılıyormuş ve rica edildiğinde de veriyorlarmış. Denemekte fayda var; İsteyenin bir yüzü, vermeyenin iki yüzü :))))

    YanıtlaSil
  10. dur dökeyim içimi :) ben de benzer bir proje için palet arıyorum ne zamandır. nereden bulduğunu söylersen sana çok para veririm :) çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Sen de dök içini...