18 Nisan 2011 Pazartesi

Yeni Blogum: Kitre Bebek Yapımı


Uzun bir aradan sonra yine beni benden alan, biraz uçuk biraz da fantastik bir işe soyunarak sahnelere geri döndüm efendim :D


Stokta bulunan bloglarıma çok vakit ayırıyormuş gibi yeni bir blogla başıma dert açma gayretindeyim. Başına dert açma konusunda tarihe adını altın harflerle yazdıran biri olarak pek mütevazi olma niyetinde de değilim. Zira bu konuda Guinesse Rekorlar Kitabı'da beni hasretle beklemekte...

Kitre bebek yapımı konusunda yaşanan sıkıntılar ve kaynak sorunu beni böylesi bir gayrete sevketti :D Elimden geldiği, dilimin döndüğü kadarıyla bir paylaşım alanı oluşturmaya karar verdim. İyi mi ettik kötümü ettik bilmiyorum ama bana keyifli olacakmış gibi göründü... Umarım öyle de olur...

Vatana, millete hayırlı olsun. Bana da kolay gelsin :)))

Merak edenler için adres: Kitre Bebek Yapımı...


2 yorum:

Sen de dök içini...